*-*

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 3 Disember 2010

Selamat Hari Lahir.............sayang no 2!

Update Belog di Kg..
Mood: Sedih Terjejas ckit tp masih ley tersenyum sbb di kg halaman tercinta;)
ini dia gambo the latest kami..
nk g beraya umah cikgu wktu raya aji lps.
dia xnk ambk gambo ngan aku skrg ni..
dlu bkn main, muka excited je klu nk bergambo aku.
grrrrr..

Topic: Lagi, Lagi ucapan Bufday..msti nek bosan + jemu + fed up + nyampah klu org len bca tp aku xbosan nk taip pasal topic ni byk2 kali..Kali ini bufday satu2x adk laki aku, Hafiz bacin aka apiz macho..ngeh3x..

gambo taun 2010
kami adk beradik..
jgn slh sngka yer..
kami bukan couple yg sedang hangat bercintan cintun.
aku menci ble org slh anggap ble tgk aku nek moto sama2x ngan adk aku ni..
tgk aku mcm lah aku wat slh sgt time tue
grrr

Apiz, 

SELAMAT HARI LAHIR YG KE 21!!!
MOGA SIHAT2x SALU + KURANG2x kn lah BULI manja kt AKU.
hahahaha

Setelah aku lahir di dunia selama 19bulan, aku telah dikurniakan adk..arghhh, sgt menyampah coz xberpeluang tuk manja2x secara berlebihan..hahaha..ketika aku berusia 1taun 7bulan aku suda ada adik..grrrr...ermm, xpelah, dia da mmg sbok nk wujud kt dunia ni kn2x, xkn aku nk halang2x plk dia dr kuat kuar kt pewoot mama aku..maka tanggal 1/12/87 lahirlah seorang adik lelaki aku..

tup 
tup
 tup
 suda 22taun benda itu berlalu. meh tgk gambo2x aku  ngan dia sepanjang hidup dengannya:
aku suka guna ayat2x camni kalu gado ngan dia @ jeles ngan awek dia:
"apiz, aku ni da idup 21taun ngan ko pn, ko xpenah bg apa2x.
awek ko yg bru knal 2 3 bulan, ko da blenja dia topup, sdey r camni"
hahaha, saiko gler ayat ni!
gambo taun 2008
masa ni ngah konvo dia.
aku dtg bg penumbuk sokongan kt dia..

gambo taun 2009
kami mmg sgt rapat..
ley je pelok2x..
time ni jelah bley, nty da kawen ada kang bini dia kejor2 aku klu wat aksi camni lg

Istimewa apiz dr periuk kaca mata aku:
dia akan jd cam comel2x bila:
bergambo camni:
ni comel x?
comel kn2 smbil wat gaya2x SENTAP.
hehehe

dia jd comel bila layan adk pompuan dia ngan baek2x..
tp ni time dia mood baek r.
klu dia mood xbaek, jd mcm gambo dibawah:

nak wat camne, terima jelah bila dia da start buli2x + wat aksi WWE kt adk dia ni..
maklum lah tade adk laki. adk dia lah kd mangsa nyer..kdg2x aku pn turut jd mngsa dia.
tp tetap comel kn2x( erkkk)

gambo taun 2008
dia akn nmpk comel bila jd driver free kitaorg..
nmpk je rock tp ati dia baek babe..
suka belanja aku mkn char keow tiuw.
suka bwk aku jln2x
suka cubit2x aku klu aku duk seat sblh dia time dia drive.(bab ni mmg aku nyampah nok!)

dia nmpk comel bila berjaya membuatkan ayah+mama banggann bangga dengan pencapaian dia.
yg penting dia mmg pndai dr aku..
seriusly, klu dia xbca buku pn, sure dpt result gempak aw.
tatau npe dia ley jd camtue.
aku pn nek heran.(padahal jeles!)
kah kah kah

gambo taun 2007
dia nmpk comel bila selalu rapat2 ngan aku.
cite gosip2x pasal awek dia, kwn dia, skandal dia.
byk cite suda kami share..tiap2x mlm klu cuti semester,
msti lepak bilik dia smbil cite2x..



ok, adk aku laki laki aku ni suda jadi single tau..
dia nk suoh aku rekemen kn awek2x cun (nk yg cun saja!) pd dia.
ada sesiapa berkenaan x?
pastu suoh aku bubuh gambo ensem2 ckit..
meh tgk gambo dia yg ensem tue.

*
*
*
*
*
*
*
*
*
**
*
*
*
*
*
*
*
*
**

ensem x?
xensem jgn mara aku k..klu berkenaan, sila la rojer2x i.
inilah gambo dia yg terbaek ada dlm lappy aku ni.
sekian..
nk bgtau ckit dia salu jd "peng comment" tnpa nama kt dlm belog aku.(hahaha, ko ingt aku tatau ker?)
pape pn :
AKU SAYANG APIZ!!!
sarengheo!


k r, babai..
hupy bufday for him!
p/s: aku pn da tunaikan janji ku pd dia tuk belanja pizza,,bca di entry seterusnya

13 ulasan:

Bella berkata...

say Hepy Bezday t0 him eah :)

naseb kiter same,law Bella nek moto ngan adik laki Bella p0wn org ingat kt0wang ni kapel..mentang2 muke x same eak..hee :P

Tanpa Nama berkata...

masyeh cygku..hahaaa

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

bella: okie2x,nty sy ckp kn.teng's yer..ermm, nk kata muka xsma, btol gak kot..tue yg org cam pndang len mcm kn2 ble nek moto sme2 ni

tanpa nama aka apiz: okie2x..sama2x

Wahida Nasution Thakhrim berkata...

HAPPY BIRTHDAY to him.. Have a blast birthday..

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

wahida: teng's

Anisa berkata...

sweet & romantic

happy birthday...

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

ngeh2x:)
tenkiu2x

Asri Alam berkata...

wah, bahgianya.. jauh beza dgn family aku. masing2 dgn hal sendiri.. sedih pulak bila tgk kemeriahan macam ni

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

eh, jgn la sedey3x..
pape pn, sy doakan moga keluarga awk bhagia selalu k

Lily Al-Jamilullail berkata...

epy belated bday tuk syg no2 ko..eheheh

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

okie2x..
ko sygku no 20 k..hehehe

Lily Al-Jamilullail berkata...

no20??? ceittt!!!!

majuk sebulan...

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

alolollo.
jgn la mjok2x..
kn da ada bby skrg ni,
xley mjok2x k
ahhahaha