*-*

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 23 Disember 2010

Adik aku berderet-deret..ko ada??

1.37am
Update di bawah katil smbil adk aku lyn jiwang blues mlm iaitu membaca novel..ble mau tdo???tatau2x..
Mood: Biasa2x.. Tp ada sedikit gentar/kentar menunggu result exam..
Topic: Rindu kat Budak kcik ni..
Tarikh peristiwa: 19/12/2010

iyee..ini lah budak kcik byk ckp yg aku rindu..hehehe
opssss, dak ni bkn adk aku..tp dia adk sedara@ kazen aku..
adk aku mmg berderet2x tp ada 2 je..
sorang laki,
sorang pompuan..
dua2x da kat U skrg ni dlm proses membikin azizah izazah..
Aku nk sgt tahu pe prsan ada adk kcik yg berderet2x ni??
apa prasan korang yg still ada adk sekolah rendah + bayi + budak2x lg??
besh x??


Msti besh kn..ley manja2x + sakat2x dia..
ley curahkan kasih sayang yg terlebih2x ni kt dia (cewaahh, kunun2x penyayang)


Aku suka gak layan dak2x kcik ni..
tp aku rasa nk tumbuk2x  gigit2x je ble dia mula mjok or ngade2x terlebih..
tp aku  mmg suka melayan budak2x kcik ni (jelas ketara aku ada sikap keibuaan;p)


ble la aku nk dpt ank sndr, eh bkn,  ank sedara okie..
(p/s: along, pat2x kawen tue;P)
p/s: gambo ni diambil wktu mlm2x g tesco tuk membeli 2 kotak air soya sahaja so xpayah la nk pkai bedak + tudung elok2x maka muka aku mmg kelihatan banyak huduh disitu..uhuk2x..


k bai Salman Bhai!!
hve a nice dreamm~~~

13 ulasan:

Aida Azryn berkata...

xde adek.. wuwuwuw.

hans berkata...

comel adik ekau

P/S : Bertenang! Tarik Nafas! Sikit Jer Nih! Sakit Sikit Jer Bila Kena Cucuk Nih!

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

aida: la, ni lg besh...bongsu ke ank tunggal ni??

hans: tue bkn adik aku la..tue kazen aku..

PuanPepel berkata...

saya ade adik sorang ajekkk

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

sorang je ea?
da beso ke kcik lg??

najah berkata...

awk tetap comey mcm selalu la..awrrr

Asri Alam berkata...

dah macam baby sitter ku tgk

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

ninot: awrrrrr..nguam3x...hahaha.. awk pn
comel gak:)

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

sasa: eh, xlah..bby sister yg mcm aku..hehehe

Call me, Eyka berkata...

HAHAHA eh sama. adek aku pun berderet-deret. yg tak sama aku xde adek laki. kau adaaa :(

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

la, rupa nyer kita sama..hhehe
bpe org adk sumua nyer?

cik ira berkata...

kiut dak tuu.
meh bagi sini satu adik, meh :P

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

nk ker??
nty sy g pos kn ea?
hehehe