*-*

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 30 Disember 2010

Klinik & Aku..

11.40pm
28/12/10

Yahoo!! Malaysia menang!! Piala Yamaha Suzuki kita pegang!! Tahniah diucapkan kepada semua=)

Hari ini aku telah pergi ke klinik untuk menemani mama aku, eh bukan la..mama yang menemaniku setelah seorang adik tidak memakan pujuk rayu + tangisan seorang kakaknya....huhuhu...Penyebab utama aku bersemangat untuk ke klinik adalah untuk berjumpa dengan doktor-doktor yang hensem+ kiut miut+ rasa macam nak gigit-gigit je..Oh TIDAK!!! ini bukanlah penyebabnya okie..sebab aku sudah mempunyai seorang IB yang sangat hensem lg macho (Bukan nak membangga @ memperasan tapi korang tanya la makwe-makwe yang ada dalam dunia, "eh, pakwe ko ensem x??" confrim si makwe akan jawab "pakwe aku mestilah hensem!" see, see, pakwe-pakwe akan kelihatan hensem di mata makwe-makwe nya walaupun di mata-mata org lain berkata sebaliknya).huhuhu..

Ok, straight to the point:
aku pergi ke  klinik adalah untuk meminta ubat allergic/gatal-gatal/merah-merah+ sewaktu dengannya..eh, bukan "meminta" tetapi "membeli" okie..tiada yang FREE dalam dunia ini..Ubat itu amat lah sangat diperlukan oleh diriku kerana aku mengalami allergic + gatal-gatal + merah-merah + sewaktu dengannya sejak kebelakangan ini...Bak kata perlian kawan-kawanku, kulit aku ni "kulit orang kaya" so mmg  tersangat lah sensentip.. Erkkk...demmm0 tol!WWE! Erkk.Iye, aku mmg orang kaya..tapi aku kaya dengan budi bahasa sahaja, kaya dengan harta itu memang jauh sekali..huhuhu..

Cerita basi-basi:
Disebabkan kulit aku yang sensetip ini, aku pernah dapat MC (cuti sakit) kat U tau...hebat jugak kulit aku ini..bley bikin aku dpt MC semudah ABC gitu..euwww..Siapa yg xknal klinik U aku tue,mmg susah nak mamfos r dpt MC.. kawan aku yg demam bagai nk hilang nyawa ni pn xdpt MC tau, aku yang terkena gigitan nyamuk ni senang2x dpt MC..klu korang jd mbr aku tue, korang nk buat pe?? msti nk tumbuk2x aku kn..eh, apa plk tumbuk aku, tumbuk r doktor tue;p...aku siap tnya byk2x kali kt doktor msa tue "doktor, sy dpt MC ker??" doktor tue ngan senyum2x menjawab "iye syg, awk dpt MC 1 hari k, klu awk xbaek lg, esok awk dtg sini ambik MC lg k" erkk..terkedu aku....sgn jugak aku bila org len tnya "eh, dpt MC ea? sakit pe ni??" xkn lah aku nk jwb "kne ggt nyamuk je"..aku trus senyum + blah cepat2x..

Moral of story:
Pelbagai faktor kulit seseorang itu akan menjadi sensetif...tp kulit aku ada 2 sebab je:
1. terkena air kotor-kotor
2. Terkena ciuman nyamok ..ni msti nyamok2x betina yg lesbian ggt aku ni..awrrr..

k, tue jer kisah nye klinik + aku..
bai...
Aku nk MC  lg lah sem dpn..nyet2x..nyet2x

12 ulasan:

Anisa Hang Tuah berkata...

get well soon dear
(:

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

teng's tayunk:)

khairunnisa ♥ berkata...

hoh, saya suka makan halia :) hm, jaga diri baik baik <3

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

suka mkn halia??jgn mkn sy suda la yer..heheh
okie, tenkiu2x bebnyak yg

. Amiera . berkata...

sama la weh.. tp aku alergik ngn udang.. mkn lebih jek abis la bintat2 kemerah2an bdn aku.. paling hampeh bangun tdo bibir jadi tebal cam angelina jolie.. huhuhu..

♥e'in♥ berkata...

uish.. kulit sensitif ye.. get well soon dear.. =)

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

amiera: la, cian nyer...xley mkn seafood la kira nyer ni??? aku kne ggt nyamuk jd mcm ni, setakat mkn seafood, ok lg..hehehe

ein: aah..kulit sy terlalu sensetif..thx dear.

AiDa AzRyN berkata...

Hope cpt sembuh k.. ^^

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

amin..
terima kasih yer

. Amiera . berkata...

stakat ni udang jek tak leh.. yg len masih leh bedal lagi.. hoho.. so klu nk bunje aku, pastikan bukan makanan berunsurkan udang okeh.. hahaha

alexa yussida berkata...

scroll down ur entriess..ur piccass cantek2 la dear:D

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

amiera: alamak, aku bru nk belnja ko udang la..hhahaha

alexa: thx yayang=)