*-*

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 17 Disember 2010

Menghitung Hari

12.57am
17/12/10
Update pas mkn nugget tempura jenama Pak cik Ramly + popia goreng..(tgh mlm2x still wat xtiviti goreng mengoreng di dapo, nmpk cam aku rajen memasak kn2x??)
Mood: Bercelaru..

Topic: Menghitung hari tuk bertunang,,tp bkn aku tunang aw, along aku yg tunang..tp cam biasa aku + famili yg len plk rsa excited terlebih;p (rsa diri plk yg nk tunang..ngeh2x)..Oh opocot mak ko! Bkn topic ni aku nk taip, aku nk taip pasal kejadian smlm..

 xtiviti aku pd 16/12/10 ialah menjadi "peneman" adik aku tuk kuar berjoli2x + berpoyo2x ngan x-skolmate dia. (seperti biasa, ayh aku suka klu ank2x dia kuar umah + bwk peneman "spy" dia skali) so aku teman adk aku kli ni maka akn dtg dia teman aku plk..(klu wa dating, wa bwk spy babe, lu olang ada x camni???)

Sebelum ke lokasi kejadian:
1. Purse aku belum ditemui lg semenjak dr semalam malamnya..lintang pukang mencrik nya smbil pkai shawl..dlm ati, da give up nk crik + xnk pegi tp Allah tue Maha Mengetahui, maka purse aku ditemui semula di timbunan beg2x blk kg..grrrrr..(pesanan tuk purse aku: len kli, takmo ilang2 kn dri tau, penat i crik u  + menahan leteran nasihat dr mama+ayah+akak siang td..agk tekanan ckit disitu)

gambo diambil pas abis tgk cite "Narnia"..
cite da mula 15minit, bru la kami msok...
solat harus diutamakn...
akur=)
fety, aku, muai

Semasa:
G tayang muka jengjalan kt sekitar mall bersama 4 org kengkawan adk...singgah kdai kasut, kdai tudung, kdai beg tp xbeli pn...(pompuan oh pompuan!, nape la ko xsinggah kdai gitar ka, kdai computer ka??) kami g basuh2x cuci2x mata je..pastu solat, pastu sorang demi sorang blk ke pangkuan keluarga (cewah, ayt skema) maka tinggal berempat..apa lg, tgk wayang beramai2x..tp ble masuk dlm panggung wayang, seat byk kosong..dlm ati aku mengutuk mengata cite Narnia xbesh ker???

volume sound kt wayang tue sgt2x kuat smpai jantung aku terkejot2x skjap wktu detik2x mendebarkan berlaku dlm cite tue..
fety, adk aku, muai

Selepas:
Makan Kepsi (arghhh, aku xnk tp adk aku beriya2x maka aku turuti permintaannya)..pastu blk umah..pastu ada excident kesalahfahaman..mintk maap kt ayah+mama..sori, kami xakan wat lg..uhuk2x..

Pendapat pasal cite narnia:
Besh jgk la..tp lg besh klu volume kt pnggung wayang tue sederhana...
Kritikan: xyah la nk kuat2 sgt  ye tokey cinema, aku xpekak lg la..ke korang nk jd kn kitaorg pekak pas kuar pnggung wayang tue??adeh2x..

Ribuan terima kasih diucapkan kepada: 
Mama: Sediakan nasi goreng daging + udang msak goreng + air tea O sebelum aku pegi ke lokasi kejadian:)
Ayah: Sbb hantar kami ke lokasi kejadian (masing2x dah ada lsen keta tp still cuak2x nk drive ke bandar, maka yg berani terpaksa menghantarnya) + bg wet poket kt aku:)
Kakak: Sbb ambk kami wktu blk ke umah ;)
Adik: Sbb belnja akaknya tgk wayang + air yg sdp tue:) (nmpk ketara bahwa aku sgt pokai kn2x?? aku pn tatau nape la wet2x sumua xnk lekat ngan aku..*sigh*
Kwn2x adk: Layan aku ngan baek + salam cium tgn aku:)


k, tue je kisah nya tuk tatapan anak2x aku pd msa depan..(euwww, rsa xsbo nk kawen tunang, mood tunang2x je skrg ni)
thx 4 ur reading
nite2x..

11 ulasan:

Zeanne berkata...

hahak..selamat bertunang untuk along sis :)

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

teng's dear

AfiQ berkata...

ayat last tu yg bahaya.. x sab nk kawen katenye.. hahaha.. =D

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

afiq: hehehe..saje je wat camtu...padahal lme lg kot..huhuh

aresaliyana berkata...

pergh, best giler gi mall ada driver..hehehe...

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

hehehe..
mau jd driver ku x??
hehe

Afzainizam berkata...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★

waarrggghhhhh kfc ko makan itu bukan nak tinggalkan kat aku kerrr....

wooooo ko dah nak kawin dahhhhh... melepas lah aku

dayah SnoW Heuka berkata...

tgk cite narinia eah.. besh ta?? ;)

Sha Shakina berkata...

nk kawen or tunang kena jemput i taw :) hehe.

KNS berkata...

haha
ooo..gatal ye..xpe2,,
mood nak ade perhubungan yg halal.
sy restu =D hhi

Tanpa Nama berkata...

hehe...salam blogwalking sini jer......