*-*

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 27 Disember 2010

Putus Cinta..

2.08am
Update pas belek2x Fesbuk + menanti line maxis muncul..
Mood: Hancor + berkecewa
Topic : Demam untuk EDU (result subjek yg ku ambil exam semester lps) mendapat B xpulih lg..
Tarikh peristiwa: 24/12/10- 26/12/10

   Topic entry kali ni "PUTUS CINTA"..tp aku lum putus  cinta lg ngan IB..(opsss, sori kpd sesiapa yg berminat ngan IB ku..kami masih hangat bahagia lg..uweaaak!!meremang segala bulu cite jiwang2x ni;p) aku cuma mengalami perasaan seakan-akan putus cinta dengan result EDU aku...sob3x.....aku mengalami frust menonggeng yg teramat-amat sangat..mne x tidak nyer, rata-rata mbr2x yg sekelas ngan aku, sumua nyer dpt A, paling busuk2x pn dpt A-..tp aku dpt B..why? why? porke de amor???? tim ka ya??? 
    
    Selepas itu, Aku telah mengalami jiwa yg sgt2x sensetip tau..mne x nyer, jari jemariku gatal2x+ miang menaip msg kt sumua kawan2x "salam, nk tnya ckit ley? EDU dpt bpe yer?? ble diaorg mls bls jwb "aku  dpt A..ko?" " alhamdullilah dpt A-, ko camne?" owowowo, aku terus jd emo pas bca msg diaorg..pastu nanges ckit2x..*diam* nanges lg...mmg seakan -akan ptus cinta r..mkn pn jd xselera sgt..Demam EDU btol aku ni...EDU oh EDU, nape ko B?? lbh sadis ble aku mintk tlng sesuatu kt adk aku, tp dia xnk buat..aku tros nanges..air mata mencurah-curah..pastu ckp "dah la org ngah tesen dpt EDU B ni, lg nk menambahkn tension org, cuba la phm ckit" tros lintang pukang, adk aku buat keja tue..hehe (sorry adk2x ku sekalian)...

Sebaek aku ada mbr-mbr bg support tuk teruskn kehidupan yg penuh kejutan dan onak duri ini..antara yg paling menyentuh hati, mbr aku yg sorang ni iaitu "mima" ..snggup tepon aku dr tepon pakwe dia smpai abis krdt tuk dengar teriakan nangisanku + keluh kesahku.."sori mima, cian krdt awk tue..nty sy da jd kaya maya, sy belikan kdai topup tuk awk k" 


kn besh jd dak kcik, xyah pkr exam pn..xyah pkr result yg dpt B..xyah pkr nape dpt EDU B.xyah frust2x..xyah hati jd remok berderai2x..just main, mkn ,tdo je..

utk mengubati hati yg frust menonggeng + terkangkang ni, aku g kuar pakai bju kurung tuk tenang kn hati..ermmm, skrg aku da xnk pkr pasal EDU2x B tue lg..aku nk pkr pasal camne nk dpt pngs 3.8 keatas tuk semester 6..Bila aku tnya mama " ma, nape fana dpt B. nape org len dpt A??" mama just jwb "semester ni lect sengaja bg B, supaya semester dpn kamu plk dpt A" oh, jwpn yg sgt menyakinkan..teng's ma!

bai2x EDU yg dpt B..
k, hve a nice day..

10 ulasan:

GR berkata...

kita tak dapat jadi yang terbaik mungkin lebih baik untuk diri kita. fikirkan~~

aresaliyana berkata...

samo jela...aku pon masih hampa memikirkan ada paper yg dpt B..hampas gas betul..

Lily Al-Jamilullail berkata...

aduii..aku juga sedih bha dgn rsult ak yg xbpe bgus ni..mau juga terjun bangunan..=(

pape pn rslt ko msih dean list..hmmmm..

najah berkata...

lalallaa..singgah nk mengkomen..hehehe

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

fitri: iyeee..tiba masa nya tuk sy berfikir ngan rasional..thx=)

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

aresaliyana:tp EDU ko dpt A kn2x??huhuhu...edu aku B..sob3x

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

lily:ji, sem dpn kita usaha lg yer;p

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

ninot: mima, terima kasih bebanyak tau..syg kamu!!

Asri Alam berkata...

cuba lagi tahun depan!!

Sha Shakina berkata...

chill la u. thun dpn u mst dpt A+++++ la. i know u can do it dear :) jgn sedih2 ok.