*-*

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 11 Disember 2010

Di saat-saat akhr Date aku & Shaheizy Sam dibatalkn:(

Update belog secara bersendirian pas mkn mee goreng buatan aku + udang beso goreng kunyit:) sdap tau.!!xcya tnya ayah aku yg mkn mee pkai chopstik, aku mkn pkai tgn...(aku konpius, npe bpk lbh canggih dr ank ni??).

Mood: Biasa-biasa je..hepi tidak, sdey tidak..sng kata tade prasan prasaan ketika ini. rsa suam2x jer.

Topic: Date yg ku tunggu-tunggu tidak kesampaian..nyampah bai..wa bengang tol r! ko penah rsa x, ble da berdandan sungguh2x .erkkk. da smpai lokasi yg yg disepakati, tetiba det korang xjd coz si dia xdpt dtg..korang rasa apa?? rsa cam tikam guna kapak je si dia tue..(kejam+zalim, adik2x bwh umo  jgn tiru yer)
ohohoho..

Gambo2x dibawah akan menerangkan segala-galanya..

Pesaan Pesanan tuan belog:
-Gambar yg bakal diperlihatkn ini ada mengalami beberapa masalah yer:
1.gambo bergoyang (date xkesampaian, wa trus jd gigil der! parkison dtg menyerang kt jari jemari kami.
2.gambo kelihatan cerah sgt .klu nmpk muka aku cam puteh2x ni, mmg lighting terlebih la..(sebenarnya kaler kulit aku xputih, xitam, kelabu asap-asap je yer...*serius*
- Guna camera digital biasa je ni..kualiti gambo agak tidak membanggakan..(ececece, pndai2 je ko ni!)my nikeonion, si apiz ngah guna:(

Tgk ni, muka excited ketika smpai kt cinema..xsbo2x nk jumpa si Sam ni..adeh2x..
for sam:
"kangen bangat dow ngn lu..wa paham wa je yg knal lu, lu mmg xbpe knal wa. tp xpe, wa snggup tgu lu smpai lu benar-benar knal wa" tacing ni..sob3x (dgn hrpan si sam bca entry blog aku! tp nk ke dia bca??eh, dia nk tp dia bz shooting2x la- sdp kn ati sndr ni-)


Ngah suka-suki dlm ati, aku dikejutkan dgn 1 perkara..sebaek la ketika ini, jantung aku normal lg, klu x dah arwah agak nyer.korang tahu pasal apa??cuba teka..(aku pling nyampah klu org len men teka teki ngan aku, pastu jwpn teka teki cam hareeeemmm.. so korang jgn la bg aku teka teki k, aku je ley bg korang teka teki)
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
hah, inilah jwpn punca nyer:

tetiba da smpai punggung panggung wayang, tempat ini kelihatan kosong + tade org lalu lalang..dlm ati aku berbisik "da pindah tempat ke??" iyelah, da bertaun-taun xtgk wayang..dlu bkn maen lg, tiap2 minggu time cuti sem or cuti sekolah, aku salu ngabis kn wet ayah aku kt wayang..tp addict aku kt wayang jd slow coz tade sape lg nk temankan aku g tgk wayang..sumua  adk beradk aku kata "membazir"..so minat aku ni pn jd arwah..aku lum arwah lg k


ok, inilah punca nyer date aku xkesmpaian. .pas abis bca, *gulp* aku rsa mcm nk duk kt surau plk time ni..xterpikir pn pasal ni..tenuk teruk tol la aku ni..ermmm, rsa kecewa + insaf menyelubungi dri ini..


ermm, mula2x ingt nk blk umah trus, tp alang-alang da berjalan, kne la jln  smpai kaki kebas2x kn..pas kebas kaki, pewoot berkompang maka perlu di isi kn2x. aku nk mkn McD tp McD lum wujud plk kt mall ni..so lepak kt kepsi (terpksa ni walupn dlm ati menjerit "xnk2x!!!, nty aku fenin mkn kepsi")


Memandangkn akak aku suda jelas+terang lg nyata akan tabiat aku (ble mkn ayam kepsi trus jd fenin pale), maka akak aku order ni je..cian dia, xdpt mkn ayam kepsi gara-gara aku..rsa cam xckup  je mkn wedges berkongsi2x ni so aku pn beli la mknan len. pewoot aku cam dinosor xbpe kcik sgt, so kne crik mknan len.


 
k, beli kek tuk aku + akak aku...sdp nyer..



pastu beli donut tuk aku + akak aku




Sumua donut ni pilihan aku, sbb tue aku mkn 5 bijik, akak aku mkn 1 bijik je..Adakah aku seorang yg kejam???cite pasal donut2 ni, ingt plk kt 1 kisah ni...Kejadian berlaku di donkin donut Tapah:
Nyamuk: Eh, aku teringin nk mkn donut r..Jom beli!
Langau: Jom2x
Nyamuk: Perghh, mahalnyer..1 bijik= RM2 lbh..
Agas: Abis ko ingt 3bijik=RM1..ingat ni donut tepi2x jalan ker? (perhhh, sound mati-matian ni!!)
Nyamuk: Errkkkk...fine..


muka xsbo-sabo nk melahap sbb nk ubati kekecewaan td...



Bersedia tuk makan-makan..yeahhh!!


ini lah akak ku yg tercinta...(aku kuat bodek godek dia) nk thu sbb pe?


sbb Dialah yg menanggung sumua perbelanjaan aku ketika ini..phm-phm la kn, aku kn pelajar..mne la ada wet byk..ohohoho..


ermm, gambo berdua wajib yer..berdua itu lbh baek..klu ada org ketiga, bg penumbuk je k..xnk bg penumpuk, teranjang terajang pn ley gak.



Akibat terlampau gila nk jumpa Sam, aku paksa akak aku ambk gambo aku ngan menatang ni sekali lg...muka mmg tebal 8inci la ketika ambk gambo kt cni..mne x nyer, wayang xbuka, sbok nk bergambo kt cni..duli apa aku, ada aku kco ko berak wat pape?

Pastu g bayar wet parking.murah je..RM1 je..oh, sgt murah!!

pastu drive blk umah..msa pegi tue, akak drive, time blk, aku plk la..tp sebenarnya cuak2 jgk..da lme xpegang streng keta ni..Hrp je da ambk lsen pas SPM tp smpai skrg still xcekap2x lg..adeh..ayah salu ckp "ptong je lesen fana, bkn nyer ada guna pn" (tgk2x, ayah aku mmg salu perli2x aku bab lsen2x ni)grrrr..sebaek la ko ayah kn2..hehehe

k tu je nk cite..
babai ye boboy + gugurl skalian
hve a nice day..
ingt nk mop 1 umah arini, ada yg nk tlng x?

16 ulasan:

Lily Al-Jamilullail berkata...

kah3..
gelak guling2 ..ggg

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

oit, jgn guling2x
nty munth plk kang
hehehehe..
eh, lupa nk ckp "hi agas!"
hahaha

Aida Azryn berkata...

lol.. ingatkan jumpa shaheizy sam btol2.. XD

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

hahaha
isy, ner ada
jumpa kt wayang jelah
huhuhu

Sha Shakina berkata...

hehe. cian u. tak pe next time tgk la cte tu ye. hehe :)

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

sha: da xde mood nk tgk cite tue, nk tgk cite "antu mak limah blk kg" plk..hehhee

qellissa berkata...

aida mmg cantik...hihihi..motif?
nk suruh aida belanja akk pulak..hihihi

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

hahahahaha
akak ni...
meh2x kita bedek2 aida smpai dia blnja kita..
hehehee

Mr.TN_SkY berkata...

hahaha...kelakar2..cian kamu..xpe2..t sye tlg gtau SAM ye :D ...

Tanpa Nama berkata...

ctkus dh tgok dh cite nie...best sgt2... 9/10 laaa...love sgt2 kat sam...arrrgggghhh...dia ensem..lawak spontan....

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

Mr.TN sky: tlng bgtau yer..jgn lupa tau..kem slm syg skali kt dia..hehehe


ct amienah: besh ea?jeles nyer..xtgk lg ni..
huhuhu..eh, jgn love sam sgt2x , nty sy jeles la..hik3x

ENCIK TIKUS berkata...

pehh tak ajak, fineeee

UmmySheera berkata...

hahaha!
sama dowh ngn aku..
gi bp mall panggung tutup, square one pon mbo tutup..
hahaha.. rasa cam nk gi dok masjid plak.. kui3
padan muka aku.. -__-"

Ullyanazaidy berkata...

hehehe..
xpe,nnt lenkali date lg ngn dei eh?
hikk ..dapnyer die mkn

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

incik tikus: haiip2x..ner ley ajak tikus mkn skali..len kli yer kita g sakali..hehehe

amiera: hahahaha..kita senasib r..hahaha

ullyana zaidy: len kli tue, xtatau la ble kn2.ermm, mmg sdap pn..nk join x?hehehe

chenta berkata...

dekatnya badan dgn stereng..bahaya drive dkt2 mcm tu.... jgn buat lg ye ^_^