*-*

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 28 Disember 2010

Mau pnjam wet Along!!

12.23am
Update pas duduk2x + borak2x ngan ayah + tgk tb
Mood: Berbunga-bunga + Berkelip-kelip + Runsing = lme2x aku jd sewel x?erkk
Topic: Memikirkan tarikh kemasukan wang pinjaman PTPtipu..(sy bukan dak pandai tajaan mne2x syarikat, maka perlu meminjam wang kerajaan untuk meneruskan pelajaran ke peringkat lbh tinggi dr pencakar langit) moga2x sy jd pelajar yg tidak perlu membayar semula wang pinjaman itu..amin...

Topic: Kewangan...Aku menghadapi masalah kewangan yg agak kronik ni..Agak-agak org len ada x msalah cam aku?? Eh, tentu la tade kn2x, korang kn penjimat cermat(sentap)..len la ku ni, boroi.. eh bkn la, boros okie..

Aku nk guna wet sbb nk beli "peti ais" tuk hadiah perkhawinan kakak angkat kesayangan aku..ok x? msti gempak kn klu aku bg dia peti ais..hehehe..Eh, xlah aku nk beli hadiah yg simple2x tp bermakna utk dia + future asben dia..yg penting ikhlas kn2x..so agk2x hadiah pe ye yg sesuai ngan bajet xsmpai beratus2x ni??
dia nikah 32.12.10..sanding 1/11/11..tp aku xdpt dtg berewang bermalam-malam + berinai-inai ngan dia sbb mama aku terlalu risau kn ku..al-maklumlah aku kn ank pompuan tengah2x kesayangan.(sentap) so hanya diizinkan pergi pd tarikh 1.11.2011 sahaja..sori ye kak ika sayang..

harap je beg yg dikendong beso tp wet tarak ada..yg ada cuma bedak sejuk, gula2x, coklat , clorest, biskut +segala mkanan je yg ada..tue pn ambk kt umah sndr, xbeli pn ngan wet sndr..kn da kata wet tarak ada. 

sbb tade wet maka perlu memborong barang sebegini okie..bru r bru dpt feeling tuk meneruskan kehidupan..
opsss..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
aku hanya jd pengankut brng je okie..tgn kiri+tgn kanan aku penuh ngan plastik2x kepunyaan adk +kakaku..kn aku da kata aku tarak wet..tlng ngankut jelah..huhuhu..tp besh, diaorg tlng antr aku date ngan IB smlm..kuang2x..

k, nyte2x..
hve a nice dream~~

5 ulasan:

izuddinrahim berkata...

macam sesuai la jadi tukang bawak.. hahaha

Sha Shakina berkata...

ok. kte sama tak de duit dan boros. muahahaha. tp yg selalu jd mangsa parents i la. hehe.

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

kembatolo: smpai hati ckp camtu,.mjok r;p

sha: hahaha..mmg sama la kita ni..hehehe..pemboros je keja nyer..hehe

Asri Alam berkata...

tahun ni ada tanggal 32. bestnya.

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

32??
tanggal pe tue?