*-*

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 4 Disember 2010

Peristiwa Dot..Dot...Dot.

Update Belog pas Makan Mee Bandung Buatan Mama..uhhh, sgt lazat skali!
Mood: Tatau camne nk taip tp yg penting xsdey + xmara..everything's is ok.

Topic: Seperti sedia maklum peristiwa dot.dot dot itu ialah peristiwa perjalanan kaki hidup ku semasa menghabiskan sisa-sisa sem 5. Pd tanggal 1hb/12/2010 aku bersama kawan2x yg sme kosmetik telah abis exam..

Prsaan + tingkah laku ku ketika kuar dewan peperiksaan ( DP, tue mmg tempat exam terakhirku sempena exam sem 5):
1. senyum2x ;) wat muka riak bangga ble tgk dak2x kos len ngah jwb exam lg..
2. ckp kt mbr sebelah: "eh, exam da abis la!" (mcm la mbr tue tatau yg exam da abis tp lantak r, aku nk bgtau gak)
3. tnya mbr lg "eh, ko blk ble?" (padahal ari2x sebelum ni duk asik tnya soalan tue, tp nk tnya jgk la..sebaek mbr2x xpakat nk belasah aku, diaorg cool je, smbil menjawab persoalan tue..klu org len, da lme kot aku kne campak kt laut kot, pastu diaorg ckp "bio dia kne mkn ngan jerung!". tp nk ker jerung mkn aku???erkkk..
4. ajak mbr-mbr kumpul tuk g KEPSI aka kfc...iyeahhh!!!..pd 1hb  syarikat kepsi tue telah untung beribu-ribu mellon, mne x nyer rmi student serbu tuk melahap + merakus ayam kepsi dia.
5. Jom layan gambo-gambo sepanjang xcident aritu:

kumpul rmai2x tuk tgu transport..
iyelah, aku kn pelajr yg xberkenderaan sndr so kne la nek bas or cab..
huhuhu..ble nk dpt pkai keta, aku pn tatau.
tp da byk kli gak nyatakan impian ini kt ayah..hehehe..
tp seakan tidak dilayan impian itu..sdey;(
eh, teruknyer muka +gaya ku itu..
bajet2 bgus jer..(eh, wa mmg bgus der!)


ok,inilah menu wajib yg ada kt kepsi..
mbr2x aku rmi yg order ni..
aku???

aku order yg ni jer...
air milo + chessy wedges..
jimat kn2x..tp ckup ker??
*
*
*
*
*
*


kompom la xckup tuk tampung pewoot aku yg cam beso ni..
aku ada penyakit plik tau.
org len sbok menikmati +merakus-rakus ayam kepsi,
aku plk seakan-akan fenin melihat ayam kepsi itu..xsuka ayam kepsi!
kesimpulannya: aku xley mkn ayam kepsi!!!!

motip kami mkn kepsi ada 2:
1. meraikan hari "sempena abis exam". (perlu ker??) sgt perlu la ok!
2.sambut bestday mbr



inilah dia bufday gurl yg kitaorg raikan + kenakan
hupy belated bufday yer..ada 2 org jer, tp dlm kek ada 3 nama..
mne pegi lg sorang???
dia g exam..kami raikan dia dr jarak jauh jer..hehehe
sori una

mmg xsah klu tade gambo reramai camni..
inilah dia housemate2x aku yg baek ati + comel + bucuk

lg 1, xsah klu gambo tue xdiambil berkali-kali..
msti akn ckp "eh, lg skali, lg skali!"
pastu tuka2x pose..
eh, nape dlm gambo aku asik tunjuk "gud2x" ni???

eh, jgn la ambik gambo i!
bajet artis.
aku xsuka awww..
tahu knapa aku xsuka??
sbb
?
?
?
?
?
?
?
//
?
?
?
?
?
/?
??
?
?

aku da mula pening2x bila mkn kepsi..
ingt kn ble mkn beger ikan kepsi, xpenin,
rupanya pening gak..
adoiiiii!!!
seriusly, aku mmg jarang2x mkn kepsi melainkn terpaksa..
huhuhuhu..
korang ada ubat x nk sembuhkn penyakit ni???
penyakit: mkn ayam + barangan kepsi trus jd pening kepala wooo.

k, babai..
hve a nice day~


6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

lain kli bg jerk kt aq...ko bungkus tuk aq....ko x pyh mkn....hahaaa

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

tanpa nama: abis tue aku nk mkn per??xkn la tgk diaorg mkn jer, nty org len tgk msti akn kata " cian dak tue kn, tade wet tp g kepsi..dpt tgk mbr mkn jelah.."huhuhu..jatuh reputasi i tau!

Tanpa Nama berkata...

pelik ko nih pa'an.. ade alergik ek ngn kfc.. haha

-ira-

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

ira: mmg plik pn..aku pn nek heran, nape aku jd fenin2 ble mkn kepsi ni..adehh2x..rugi 1 nikmat kn2

Aida Azryn berkata...

whoa! burger tu.. 0_o

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

sedap ea?
mmg sedap tp pas sy mkn,
sy jd pening2x..
huhuhu