*-*

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 31 Disember 2010

Entry Terakhir....Bai!

11.43am
31/12/10

Iye, inilah post terakhirku..(memandangkn ini yang terakhir, maka agak panjang sedikit yer penulisan kali ini) pasni dah takde lg...bai bai sumua! take care tau..takmo nakal2x...chupp, mmuah2x..salam~
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Erkkkk,ini post entry ku terakhir ku buat tahun 2010 ok..tak sanggup aku nak tutup belog ini walaupun korang bg aku RM1000, tp kalu bg RM1 juta, kompom aku akan lenyapkan belog ini serta merta!!(Dasar mata wang hengget btol la!) tapi nak camne, money for living aite??

Dalam ingatan aku yang agak geliga ini, macam2x da aku lalui sewaktu tahun 2010 ni...sumua ada, manis, pahit, masam, kelat, payau..senang kata secukup rasa r macam iklan perencah maggie tue."secubit maggie. secukup rasa"..euwww...aku da tak boleh nak kata "eh, undur kan masa tu kejap,aku nak tarikh 9/4/10 tue lme2x ckit r"..reasonnya aku xnk angka usiaku makin hari makin bertambah2x..dr 20an jadi 20++...tapi yang agak ketara perubahan yang aku lalui ialah bentuk saiz badan atau dengan kata siulan nye "berat badan r" korang mesti tak pernah lalui nyer kn2x??

wey, gambo pompuan mengandung mne ni???huduh nyer la..ke baru pas berpantang pompuan ni???
actually, it's me!!dun believe it?? aku pun xsangka inilah wajahku..oh Malaysia, tataplah wajahku yang jelita ini..buewkkk!! ketika ini berat badan 55kg..wow! wow! wow! Memang mendadak nak vamfos r beratku ini..mendadak cam bom kebamom r..Ini gara-gara aku menjadi SINGLE r @ tade pakwe selama 1 semester..kerja aku wktu ni ialah aku menabur baja kat lemak2x supaya jadi subur & tepu di badanku ini..maka terhasil la, bentuk ku sebegini..Diri menjadi bangga lalu suka bergambo menunjukkan jari "eh, aku aman2x" "eh, rilek r der, aku nyaman2x" seprti gambo di ats..padahal dlm ati "adeh, bila nk kurus lurus ni??"
*beberapa bulan kemudian*
wey, sape pompuan kurang gemok bermata 1 ni?? menawan r..(bagi la peluang tuk aku perasan ckit;p)
actually, it's also me!!dun believe it?? aku pun agak cam terkezot-kezot gak r..eh, ni aku ker?? pastu aku salu didatangi soalan-soalan mama+paparazzi (fuh,bajet artis sey)"eh, nape dah kurus?", "wow, da slim r!" "eh, pe petua jadi kurus ni?"..hambek ko, soalan bertalu-talu cam kompang -kambing berbunyi..Nape aku jadi mcm ni?? jawapan nyer "ini kn gambo pas sebulan berpuasa @ gambo raya, sumua org pn akn jd kurus wktu ni" + "aku dah ada pakwe r, so aku kne berubah jadi kurus babe"..

ini gambo paling latest r kiranya..gambo masa aku g borong langsir..amacam gemok ke slim??aku tahu jawapannye msti "ermmm, sedang2x je"..eh, pipi aku tue sengaja wat cam ikan kembong mak ilai2x ckit....tp hakikatnya pipi ku memang sentiasa nampak tembam dombam..korang ada petua tak nak bagi pipi jadi kurus murus??part yg paling aku suka time berat bdn  da trun dikit demi sedikit ini ialah aku da bley pakai seluar kaler cokelat tue..sebelum ni, horammmm r aku ley pakai suar tue ngan sempurna..klu pakai nmpk cam nangka berbalut r..ayah aku suka wat pakaian lme2x aku tue jadi sarung nangka tau..menci auww..agak cam  terasa hati disitu..

Kitaran Berat Badanku Sepanjang aku duduk kat Tanjong Malim:
Sem 1: 44kg
Sem 3: 55kg
Sem 6: ?????? aku nak 44kg je ley x??

So Tahun 2011 ini, aku nak KURUS!!!!! mudah-mudahan tercapai..amin..

27 ulasan:

UmmySheera berkata...

erkkk!! aku pon.. nak kurus! nk kurus!

Anisa berkata...

happy new year!!

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

kita serupa..
kita sama r..
jom kurus sesama:)
ehehehe

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

anisa: hupy new year too:)

najah berkata...

uitt kamu jgn kurus sgt nnti ta comey mcm skrg..huhuhu...slmt taun baru dan sem baru..hehe

Tanpa Nama berkata...

hehe..terkejut atdi ingatkan da nk ttp blog..terus2 haniey dtg baca bila tgk kt haniey punya update follower blog td..hehe..lorhh rupanya terakhir untuk taun ni..cantik gambar yg pegang kamera 2..cute sgt..gambar header pn cantik.. :)

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

okie2x...nk kurus cam awk je k..hehehe..selamat taun baru + msok sem baru gak..

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

haniey: hehee..saje je wat gempak..kui2x..btw thx yer bg puji2x ckit kt sy ni..sy kekurangan pujian ni..btw hupy new year k.

Unknown berkata...

salam..selamat tahun baru dik..
semoga azam menjadi kenyataan...

Aida Azryn berkata...

Happy new year!! XD

Miss AZ berkata...

happy new year..
semoga tercapai lah hajat nak kurus tu yeaa :)

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

citarasa rinduan: amin..selamat tahun baru gak sis:)

aida: hupy new year too

amirah: yup..moga2x tercapai hasrat sy tue:)

Solihin Zubir berkata...

ceh.. ingtkan dh merajuk xnk blogging.. hehe..
selamat tahun baru 2011.. :D

misSbLurRy berkata...

gemok itu menawan.....ahahah

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

solihin: ner ley mrajok2x ngan belog..xberbaloi..hehe..hupy new year too

mossblurby: oh, gemok itu menawan..kurus itu shantek.hehe

faiq berkata...

55 kg..same ngan aku beb

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

faiq: erkkk, iye ker??kita serupa..tp itu berat sy dlu2 r, skrg da tinggal 40++ jer,,hehehe

izuddinrahim berkata...

aih.. kalo 55kg, sama kot berat ngan gua nie.. haha

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

asal awk lu kurus sgt ni der???
isy..g tambah kn berta bdn k..
tp tp tp kn berat wa da x 55kg lg la der,
da tinggal 4+ jer..hehehe

alexayussida berkata...

gemok tang mana nyer babe?dah cantik dah haaa:)

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

alexa: gemok tang pipi, gemok tang pewoot..sumua gemok la dear..huhuhu..ingt trunkn berta bdn jd 44kg gitu..hehehe

Unknown berkata...

HAPPY NEW YEAR..;)

buat la popup window untuk comment...internet slow...sedih lambat nak tunggu loading..hehe..just suggestion

Hizami Li berkata...

tak pasal2 cecah 66kg lepas ni.
;P

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

edy: ok..thx 4 ur suggestion..

hizamirahim: amboi2x, xsyg mulut ni..mau kne cili ka??hehehehe..insyaAllah, pasni maintain 40+ je

izzatiRosli berkata...

eyh samela. nak kurus jugak.

wani berkata...

kite pon nak kurus!!!

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

kita sama la..
jom kte jogging sesama nty bley kurus sesama..hehehe