*-*

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 15 Disember 2010

Kesilapan lalu sering menjadi kebiasaan..

10.42pm
15/12/10 (ada lg 3 ari sebelum aku jd tunang org, eh bkn aku, along aku daa)
Update smbil lipat kain bju..(Tipu ni!!!) Update smbil tgk tv (Benar ni!!)
Mood: sakit pewoot,,tp ley lg lyn bubur asyura ayh bwk blk dr msjd..ngeh3x..
 


Topic:Kesilapn meletak rencah msakan ayam kunyit smpi wat gg org jd kuning ka @ kesilapan memilih boipren ka??
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
dua2x bukan..kesilapan yg aku sering wat + xsengaja  doing ialah menaip msg di nset canggih (hp tade kaler+ mms, ada permainan snake+corum je)  + menaip perkataan di laptop..aku pn tatau la nape jari jemari aku yg montok shat2x ni salu slh taip. (p/s: klu aku nk post entry kt blog, terpksa mkn msa lme coz berulang2x kli nk check kesalahan ejaan..sdey3x)

Cth:
1. komen2x ngan mbr kt Fb..
aku nk taip "nyamuk"(btol kn aku eja ni?)  tp aku taip "nyampuk" (mbr aku hanjeng kn aku, dia taip "perghh.dlm sejarah sey nyamuk jd nyampuk")

2. msg2x ngan IB
aku nk taip "bola" tp aku taip "boti" (boti?? WWE tol r. ble aku check sent item, bru aku tahu aku slh taip + automatik otak geliga waras aku ni  berkata "gerenti IB  ckp aku ni sewel xshat..uhuk3x)

3. men komen2x kt flickr
aku nk taip "topic" tp aku taip "topoc"(mbr aku nganjeng aku, dia tnya "topoc" tue sjenis kuih ker?, aku ngan slumber nk ttup mlu aku jwb "tue, mknan raja2x la. ko apa tahu?)

4. taip kt belog..aku nk taip "ketika" tp aku tertaip "ketiak" awrrrrr....mkin teruk tol peyakit aku ni)

5. bru jap td aku taip msg kt IB, aku bls msg ngn taip:
"Oh, lupa ea?byk mkn semut ni.haha..Fuh! ko perli..eee,ngaf.
(aku pn nek plik apa lah yg aku taip ni, lg2x perkataan yg aku beso kn tue...huhuhu..ngaf tue apa??? erkkk, sabo jelah IB, dpt gf yg ada penyakit ni..

 Hi! Saya Halia kentang.. 
Sy cuma nk mintk pertolongan anda semua tuk ubati penyakit sy ni..
Penyakit: Kegagalan menaip msg/perkataan dengan sempurna.
agak2x ada ubat x??

k, bai..
hve a nice nite..
moga2xesok IB smpai ngan selamat di bumi johor.amin..


17 ulasan:

MOMOCHAN berkata...

momo pun selalu jadi macam tu hehehhe

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

la,ada jgk org serupa ngan sy yer..
tahniah2x,,
ingt kn, sy sorang2 je dlm dunia yg ada pnyakit ni
huhu

Aida Azryn berkata...

telan kismis banyak2.. XD

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

aida: bley pkai ea? pasni sy nk beli kismis berkilo2 la..hehe

farhah adeli @ far berkata...

hehe... saya ada sorang kawan yang mmmg terkenal sbb buat mistakes mcm ni. kitorg suka ejek dia. hahhaa...

eh nak jadi tunang org? wah jeles. ehhe.

AfiQ berkata...

ketika jadi ketiak! tu terbaik!!! hahahaha

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

farhah: ermm, sy mmg salu jd bhn mbr2x tau klu slh taip..grrr..ggt jgk kang dak2 ni.sy nk ggt awk gak r..hahaha..ermmmmm, bkn sy la,,along sy yg nk bertunang,,hehehe

Anisa berkata...

nis pun mengalami masalah yg samee

huuu

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

afiq: yupp..terbaik sbb sy dpt malu beso..huhuhu

anisa: la, kita sama ea??xpe2x,ada geng ni

Lily Al-Jamilullail berkata...

apa??? nk gigit ea..fine!!

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

lily: eh, ngn u, i xggt la..i kiss2x je..mau??
ahhaha

Yana Rashid berkata...

ahaa biasa la tu hk,kite pon cenggitu jugak.yg paling selalu skali nak typo "dengan" jadi "denagan" haha entah bahase mane dtg pon ijok le teman tawu.kui kui kui;p

.::: Princess MOMOY :::. berkata...

bestnyer dah tunang nih.
tahniah untuk ur sis yea dear =)
MY RECENT POST : JAPAN MAID CAFE a.k.a Cosplay Restaurant

Asri Alam berkata...

taip la dengan sempurna :)

ibarat aku yang menulis dengan skemanya. oh skemanya aku

PuanPepel berkata...

same2..tp plg kronik klu nga tgk tv tp taip msg....ape yg di dgr...itu la yg d taip..

Sha Shakina berkata...

haha. its funny. kalo cmtu u kne praktis menaip hri2 la. hehe.

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

Yana : denagan??hahaha..pe tue?sjenis kueh ke?hahaha

P M:tenkiu dear

sasa: uuuuu, skema nyer kamu ni..skema ker??hehehe

mier: hahaha,,,yg ni kdg2 je sy salu wat..hehehe

sha: menaip ari2??lenguh la tgn2x ni