*-*

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 25 Disember 2010

Result Exam yang Menghampakan Orang Tersayang

Versi Novel:
Pada 1 malam, seorang budak perempuan sedang melalui kesedihan akibat keputusan peperiksaan yang tidak memberansangkan + mengembirakan hati insan-insan tersayang..Mungkin usaha yang dilakukan sewaktu  menjawab peperiksaan dan membuat aseimen tidak semegah mana, maka keputusan yang harus diterima harus lah tidak bangga dan perkasa..Akhirnya, perempuan itu menangis seperti seorang kanak-kanak perempuan yang berusia 5tahun kematian anak kucing kesayangannya..Menangis..Menangis...Menangis..Dan terus menangis lagi ..Tetapi apakan daya, air sudah menjadi ais ketul, nasi sudah menajadi bubur McD, ayam sudah menjadi daging beger McD, makanan di dalam perut sudah menjadi tahi....Perempuan itu tidak boleh mengubah apa-apa lagi..Perempuan itu terpaksa akur dengan ketentuan Ilahi dan menerima Qada dan Qadar....

Versi Aduan:
Wey, kenapa subjek EDU aku dpt B??? dah la subjek tue bernilai 6 jam krdt..hampeh gas btol la...kenapa sumua org senang2x dpt A, aku dpt B??? ternyata mmg aku kurang cerdik disitu...pelik2x..EDU aku dpt B..B for berok!!! B for Vavi!!!!erkk..B for monyettttttttttttttttt.....B r ciskekkk...Geram wey, EDU oh EDU..nape lah ko dpt B?? ko tahu x, subjek ni telah menjadikan pointer aku jatuh menjunam teruk berukan r..beza bebenor ngan pngs sem lps...beza ketara, beza yg sgt byk...beza yg nak mamposs..pngs menurun cam org yg xdpt bayo utang ALONG bunuh diri dengan terjun  dr tingkat 11 ke bawah..mmg sgt2x teruk..demm it.

Versi Ucapan:
Terima kasih pada family yg telah memarahi aku sedikit sahaja.....(agk2x klu kne mara byk, time tue jgk aku bungkus bju, lari ke umah sewa) yah+ma, mintk maap yer sbb result yg hampeh ni..
Terima kasih pd IB sbb bg kata-kata semangat pas aku cite aku dpt result teruk..IB bca bebelan aku dlm msg smbil dia sdng bekerja..agk2x IB tenang x wktu dia bekerja smbil bca msg bebel2x ni??
Terima pada kengkawan bg support suoh berusaha lg di sem hadapan..lg2x, pd kwn yg mendengar carutan aku pasal EDU..teng's tau dgr makian + carutan  aku...tersangat sayang kt kome=)
Terima Kasih pd Tuhan yg menciptaku kerana menentukan result exam ku sebegini..mybe ada hikmah disebaliknya..mungkin jua, Allah ingin ku bangun + bangkit dr zon selesa ku selama ini..Walau apa-apa pn, alhamdulillah result ku masih lg list dekan walaupn EDU dpt B...

k gd nyte...

6 ulasan:

UmmySheera berkata...

relex r wey..
xpe.. yg penting still deanlist lg pe..
nk wat cmne edu tu..
aku pon b gk pe.. huhu
redha jelah..

Aida Azryn berkata...

xpe... pasni study lebih gigih lagi... hehe.. :)
ape2 pun tahniah! :)

najah berkata...

annn...biarkan tu sume berlalu, da xde rezeki nak wat cmne..alololo sian dak kecik ni nangeh2 slalu..kalo sy ade sy pelok cium kamu..;)

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

amiera: okie2x...thx bg support...congrat's tau still dean list lg

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

aida: yup...sy akn usaha dgn gigih lg..btw thx tau

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

ninot: nk hug kamu!!!!! thx tau:)