*-*

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 5 Disember 2010


35 ulasan:

Anisa berkata...

cutee :)

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

teng's..
sy lg kiut dr IB kn2x(prsan ni)

Asri Alam berkata...

peewwiiit.. hehe.. sesekali jiwang apa salah.. rockers pun dalam hati ada taman

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

alahai..
malu2x..
hehehe

Tanpa Nama berkata...

hihihihi....jeng3x......malu2 konon....malu tp seronok...

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

tanpa nama: hahahaha...opkos la selonok..hahaha

LURZAN TAZA LIMAJ berkata...

sweetnyeeeee
naseb baik ai bkn remaja lg taw
jelesnye ai...
huhuuuuu

SI MILLY'S berkata...

alala. comel je malu. hehe

pray for ur good & happiness :)

Tanpa Nama berkata...

tu bukn aq komen...aq bru blk dr jejln dgn hareez di MAHA UPM...seronok berjejln smpai kaki naik lenguh2 biawak...hehee....biler la die nk blnje aq r...hahaaa

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

nazrul:hehehe..jgn la jeles2x..kui2x

nurul amyliz: amin..teng's dear.

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

tanpa nama aka apiz: hahaha...besh nyer..ngade la xnk ajak aku..jeles2x

aresaliyana berkata...

ensemnyer IB awak..jeles i! hahaha

Tanpa Nama berkata...

hareez asyik blnje aq wei kt ctu....rse2 klau ko g ikot sush jugk..kne naik kreta....dh la parking sush....hahahaaa...ko mmg x de rezeki la...mb jumaat ni aq nk g masjid besi pulk...jejln la wei....hahahaa

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

aresa: hahaha..mlu la i..kah kah kah

Tanpa nama aka apiz: isy, sioot tol la korang ni..oh, korang nek moto ea? wey, nk ikot g masjid tue!!!!

Woofer Storm berkata...

tkpe,layan jaaa..yezzaaaa^^

Tanpa Nama berkata...

wahhh.. sangat cute la 1st date ko.
hihi. i loikeee!! gagaga

-ira-

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

woofer s: ok...mint melodi ea?

ira: cute?ermm, bley la..hahahaha..tp klako ble di ingat-ingt blk.hahaha

farah berkata...

jiwangjiwangjiwang :) in a comel way. ^^

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

hahaha..
jgn la ckp jiwang..
malu la..
hehehehe..
comel?
ngeh2x:)

Tanpa Nama berkata...

hahhaha...naek moto jerk...cept smpai...nt aq upload pic2 kt MAHA tu ea....hehee...klau aq p masjid tu pon aq upload pic yek....hahhaa

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

tanpa nama aka apiz: oki2x..pat2x upload.ko tdo mne ni?nk g msjd ngn hareez gak ker?

Aida Azryn berkata...

Auwww.. so sweet.. :D

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

grrrr..
maceh3x:)

iRfan Johan berkata...

nice2..ske bce. lau malu byk tutup muka~! hehe...lpas nie xyah malu2 ag. :)

Cheno Zainordin berkata...

KAHKAHKAH sejak bila kau dah pandai berjiwang ni paan?? aku repot kat mak kau kangggg!
bile nak kenalkan aku ngn istana budaya ko (IB)? hah? pas kau kenalkan kat aku, everyweek ko akan dapat ON CURANG dari aku. kau paham kan? haha

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

irfan johan: hehehe..pasni malu2x ckit jer..hehehe

cheno: aku pndai berjiwang sbb ko yg ajar aku kn2x..wey, jgn report2x kt mak aku, nty aku report kt mak ko pasal rhsia aritu.hahah alamak, xnk la aku knal kn kt ko..aku nk simpn dia baek2 jer..haha

iEra NaDiRa berkata...

hensem la. Waa... kak Halia Kentang kena jaga leklok ni. Wakaka! XD

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

iera: ensem??erkk...akak ngah jga elok2 ni, ingt nk suoh dia masok dlm sngkar, sng ckit jga, tp xley plk wat camtu..hahaha

Liyana Lunia berkata...

sweetnyee <3 hihi

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

sweet cam candy x?
hehehe
pape pn teng's yer

Delimawati berkata...

aku cm knl je IB ko tuh..hehe2
Akhirnyer pat pon ko dating walaupon bkn berdua..hehe

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

cazzy: msti la ko knal..
xknal la xknal kn2

Tanpa Nama berkata...

adakah die pnah play boy.. ye ke??

Yana Rashid berkata...

ehem ehem suweet ah cik paan kite ni.malu2 gitu ah.btw,hepi hepi selalu,semoga bahgie ke ank cucu ;)

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

anon: play boy??ntah la..btw past is past k..

yana: hehehe..msti la mlu2x..thx tau