*-*

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 8 November 2010

Jalan-Jalan berHONEYBULAN..

     Kajian lapangan Geografi Malaysia
Sem 5 sesi 2 2010
Venue: Kuala Selangor
Date: xingat lor..


Jom layan+ nengok+ komen gambo2 ni..
Bulatkan mata anda k.

ini wajah Pengarah Projrk kajian lapangan aku..crdt to beliau kerna menjayakan projek ini ngan selamat.
hanya Tuhan saja dpt membalas jasanya.
nama terpksa dirahsia..(padahal aku xingt namanyer...huhuhu.sori..)



Lokasi 1: Taman Alam, Taman Ikan, Taman Bukit Melawati.
Baru sampai..tadaaaaAaAA

posing2 dlu..


ini harga tiket nyer..

 
Ini dalam Taman Ikan..nmpk x ikan2 di belakang itu??
klu korang xnmpk, haisyyy..xlme dah tue..
bwk2x bertobat k;p


 
sesi mendengar org itu bebel2x pasal apa tmn2x ini..teng's to beliau

sesi catat2x..

sesi wajah aku tade dlm pic ni..grrrr

sesi bersama let kami yg penyayang..wajah aku pn tade dlm pic ni..awrrrr

dlm kesibukan, sempat lg luangkan msa tuk boypren kedua aku ni

ini bunga teratai??korang  penah nmpk x? klu xpenah nmpk, tgk la puas2x k


wajah kegembiraan slps dpt melawat2x..




 laluan masuk ke Taman Alam..eh, ini bkn jln berlumpur tp aku sengaja edit bg nmpk jd camtu;p


ini pokok bakau yg baru ditanam

ini bakal permaisuri yg mencemar duli kt taman penanaman pokok bakau.nape tdung aku jd labuh??ermm



anak-anak bakau bkn anak ayam k


indah ungguh panaroma

cik linda..jungle girl..bini tarzan.eh, bkn blum jd bini org lg



sebelum blk, ambk gambo byk2 lg



iyeaahhh..aku suka diaorg sumua blur..kakaka





ini penulis belog ini wif sahabat ting tong nyer..

aku pn tatau apa motif muka aku camtu..buruk sungguh!dah la tudung senget!


 
ini tugu manusia yg hidup..sila la bg tabik hormat ble jumpa k


 
kami di bukit melawati.muka2x teruja..


potrait bersama lect+pegawai bertugas+ clasmate


L.O.V.E



nengok sunset di atas bukit..sgt menyeronokan!









ini sawah padi, bkn lalang okie


pagi2x lg


aku


bersama kawan-kawan

posing di sawah padi

pastu ada dak laki ngumpat2x


pasal hantu air..ohoho


k r MyEm0.Com
byk lg gambo nyer tp inilah g mampu aku nk upload tuk tunjuk pd dri aku sndr + korang..klu korang xnk tgk xpelah..aku nk tunjuk pd nenek aku r..

5 ulasan:

AiDa AzRyN berkata...

banyaknye snap picture~ hehe

VIP berkata...

wahhh... chntek pic ni..
sume paan amek ea?
nice.. =DD

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

aida: ini bru ckit je, sebenar nyer da tngkp beratus2x gambo aritu..huhu

VIP: hehehe..tenkiu2x..ada gak gambo paan xambk, contohnyer, klu paan ada dlm tue, agk2x paanyg ambk gak ker??hehehe

Fuziani JSR berkata...

Nice pic... terutama yang kat sawah tu... suka!

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

maceh3x:)