*-*

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 3 November 2010

Anda Wajib Ambik Tahu Pasal Politik Semasa!

Tajuk di atas adalah "ayat pesanan" seorang lect  kpd aku + classmate aku  + student UP*I..
yup, itulah dia..kdg2 kita buat bodo + xnk + xmahu ambk tahu pe yg berlaku dlm politik Malaysia..
Sebenar nyer adalah amat penting utk kita sbgai mahasiswa utk (ambk perhatian ye Halia Kentang!) ptot ambk penduli pasal politik negara kita kerana apa jua perkara+pentadbiran yg berlaku dlm negara ini adalah bersangkut paut ngan politik..Sy mula sedar akan kejahilan ini setelah dibasuh + dicuci minda nyer oleh lect kami..Teng's + crdt kpd beliau...Semasa pengajaran bersama beliau, kami telah dibawa pergi + melancong ke PARLIMEN..Hoyeahhhh!!!


Bergambar bersama lect. kami.teka mne 1 lect kami? yg penting dia bkn berbdn besa itu tau..hehehe


ladies first so pic laki2x ini di"blur" kn..hehehe.


inilah bangunan parlimen wif model nyer..
euwww, class gitu nyah..haha



time ni, bru la aku sbok2 suoh org len ambk camera aku tuk tngkp gambo aku..
hehehe..

Gaya "Fisheye" dr kami...

inilah geng bas sekolah aku..hehehe..

k, babai...
P/s: kenangan terindah wif klas perlembangaan tuk sem5 ini=)

2 ulasan:

deqlis berkata...

wah!..tgk gambar2 nie teringat zaman2 akak study gk dulu2...windu lak..heheh...

salam kenai yer dik

http://ellismelia.blogspot.com

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

salam perkenalan jgk...
:)
keep in touch always..