*-*

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 26 Januari 2011

Entry Penyesalan..

Gambar sekadar hiasan..tp camni lah keadaan nya kalu aku penin2x pale..

Entry ini memang berunsur ngeri penyesalan..
Selama hampir 3 minggu di universiti, aku cuma buat tdo, solat, bangun pg lewat, tolong kacau mbr memasak, makan, tepon mama, bg msg kt IB, pegi klas, balik klas, blogwalking, taip entry baru, tgk tv, borak-borak ngan mbr...inilah aktiviti aku berhari-hari selama ini..Disini aku menyatakan aku sangat menyesal kerana tidak menggunakan masa sepenuhnya tuk mencarik bahan aseimen, membuat aseimen awl, berbincang ngan penyelia pasal tajuk tesis, baca benda-benda berguna kt internet..paling yg aku menyesal ialah aku xmembuat aseimen..apakan daya, nasi suda menjadi  bubur Mcd..Hari jumaat tarikh submit menghantar aseimen, siang td baru la terkedek-kedek g library carik bahan aseimen..pastu terkedik-kedik lg carik bahan kt internet..pastu sempat lagi tertidurkan diri petang td..pastu sempat lagi taip entry kt belog ni..apa suda jadi ni???Fuh!!
nyesal..nyesal.nyesal..
bai..
xley taip panjang-panjang..nk sambung taip aseimen lg.
doakan Halia kentang dapat siapkan aseimen pd malam ini dengan sempurna tanpa ada cincai cacat cela kt aseimen tu.
Amin...

Moral of value:
1. Hargailah masa yang ada dengan sebaiknya dengan membuat kerja-kerja yang berfaedah..(jangan jd cam aku ni..nyesal suda..huhuhu)


28 ulasan:

~naddy~ berkata...

jom amek subjek menagement..hehe!

aresaliyana berkata...

kita serupa..hahahah... huh! getup!!

Citarasa Rinduan berkata...

kikikikik

ingatkan apalah tadi...hehheh..inilah penyesalan yang sangat berguna bagi seorabg pelajar

tetiba kak terkenang citer dan kisah di poli...hehehe

cikpepel berkata...

buang masa itu best...

wat esaimen last minit lagi best..

cuma mata je jd mata panda sebab tak tido malam..haha

Sasa Al-Sharif berkata...

mcm aku boleh la. memang lapang sangat mlm2 mcm ni.

teringat musim study suka buat keja akhir masa. tak tidur mlm weh

qellissa berkata...

sudah terlambat utk menyesal dik..hihihi

AiDa AzRyN berkata...

anda kena tag! ;D
http://www.aidaazryn.com/2011/01/sambutan-setahun-taufiqheliosblogspotco.html

Nur-Za Marlyana Mohd Kamal berkata...

ha tula. lalai die ye. hehehe

hans berkata...

betul sangat2
kena hargai masa sebaik mungkin yg kita boleh

Vote Hans Bernombor 10 Diruangan Komen

cik nur berkata...

kadang2 nur mc tuh jgak hahaha
tapi tuh la skang tak bole dah mcm tuh tuh la setiap masa nur hargai nyer skang hehehe

♥e'in♥ berkata...

wekap dear!

momochan berkata...

anda ditag :)
http://nuovefiabe.blogspot.com/2011/01/mirror-oh-mirror.html

FIFIEY LYCHEE MARATION berkata...

amin, semoga halia kentang dpt menyelesaikan esemen yg ada dengan jayanya:) hehe.
comell ur header n unik nama blog "halia kentang::)

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

naddy: xnk la subjek tue..mcm ssh jer..huhu

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

aresa: ko pun sama gak ker?? besh kn wat keja last minit ni..hehehe

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

citarasa rinduan:tp rasa menyesal tue dtg sekejap jer.pas da siap aseimen, rasa menyesal tue trus ilang..
oh, sis blja kt poli yer? poli mne??

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

cik pepel: yup..tp kn kdg2x mata sy ni jd panda bkn sbb aseimen,,sbb beronline smpai pkul 4 pagi..huhuhu

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

sasa: oh, da abis blja ea???besh nyer..nk ganti x tempt ngan ak ni??hehehe

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

qellissa: iye kak..sumua nyer suda terlambat tp sebaek la aseimen xantar lmbt..hehehe

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

aida: teng's tag me:)

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

nur za: tau xpe..bkn setakat lalai wak, malas2x je yg byk ni..huhuhu

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

hans: btol2x..kita mmg kne hargainyer dgn btol..klu x, rasa nyesal akn dtg..

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

cik nur: wah..bgus nyer awk..ble la sy nk jd cam awk ni..huhu

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

ein: teng's dear=)

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

momochan: teng's tag me:)

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

fifiey: yup..da siap pn aseimen tue...ermmm teng's bg puji-pujian..jd shy2x cat tau i pas bca ni..hehee

echasuzrin berkata...

sy pon xtau nape sy juge begitu malas awal2 sem ini~ hehehehehe

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

sy pun sama..
nty da nk akhr2x sem,
msti terpksa rajen2x kn
iyelah, nk antr aseimen+ exam wktu tue