*-*

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 9 Februari 2011

Mengindam

Baru pas lunch ngan si Ninot...kami hanya makan nasi + lauk bukan yang bermewah-mewahan..huhuhu
sedang aku mengoreng peha ayam, tetiba teringat/terliur/tergindam kat kedai makan jenama kenny rangers rogers ni..

Kalau dulu-dulu kala, nak makan pe jer, mesti dapatkan..tp skrg ni da len..sebelum nk mkn pape kena fikirkan kos kewangannya. al-maklum lah, skrg kn da beso panjang so kenalah wat saving ckit tuk hari tua nty...iyelah akan dtg aku nak pratikal, nk beli keta+ umah, nk kawen, nk ada anak,nak itu, nak ini, sumua itu perlukan duit, maka aku kne lah jadi penjimat cermat dr skrg..(erkkk, tetiba tersebut perancangan hidup plk..) Untuk menghilangkan rasa mengindam itu, aku belek-belek jelah gambar waktu dulu kala mkn kt situ.

sgt sedap ayamnya itu..

Halia kentang bermuka tembam dombam..jikalau ada sesiapa yg bermurah hati ingin membelanja sy tuk makan kat kenny rogers ni, jangan segan silu tuk menghubungi sy k...

Berjimat cermat amalan mulia=)


9 ulasan:

qellissa berkata...

jom kenny rogers, akk belanja nak tak? dgn syarat dtg kl..hahaha

CahayaCintaIlahi berkata...

awak
mengindam ke mengidam?
neway .. sdpnye KR tu huhu
kte ngidam sate tak dapat2 lagi huhu

~naddy~ berkata...

nk mkn KR kna 1bln skali je, klu kerap, pakai benkrap...hehe!

Yana Rashid berkata...

nak KR jugak.mari mari kita bersemuka dan menikmati KR bersama-sama :DDD

a little less conversation berkata...

pnah skali je mkn kenny rogers..tu pn abg blnje..haha..mash potato die x sedap lansung tp beef bolognese mmg mantap

alexa yussida berkata...

jum nak blnjaaa...esk jupe oki?:D kat moscow la:D (macam la moscow ade kenny rogers..keke)

AsNoNitzUka berkata...

haha..asal kau tak gtaw semalam..
boleh cari..xD

mr delirium berkata...

asal sume edisi makanan neh..hueheu:3
wowow..lapaq sokmo lah cmni bile dtg blog neh..hhaha

♥e'in♥ berkata...

jom e'in blanje mkn kenny! ;p