*-*

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 28 Oktober 2010

Penantianku diper "SIA" kan

tgu..
tgu..
tgu..
tgu...
akhr nyer dia xmuncul2 gak
tp ati ku berkata "tgu la lg"
ok..
tgu..
tgu..
tgu..
tgu......
tgu..
tgu..
tgu..
tgu..
tgu..
tgu..
xhadir-hadir lg...
ini yg membuatkn aku rsa "menci + menyampah + xsuka + nk ckp DAM* ni








terima kasih sebab buat saya camni whai MYSIS UP*I..
utk pengetahuan umum, skrg ni ngah ari meng"ADD DROP" subject kt U aku.
minggu keserabotan+kekalutan mula muncul dlm idup ku.





Gambar panda diambil sempena utk menunjukkan bhawa aku akan jd seperti nyer..
eyebag ku akan menebal+ mkin teruk coz tdo lewat..
dan gaya panda ni melambangkan yg "aku sedia tuk berjuang dlm minggu add drop ini!"
yeyeyeaahh!!rock!

perbualan buk, bik, bok tuk add drop di malam ari..
bUk: eh, kejotkn aku tau nk add drop ni..
bOk: eh, apa plk, ko lah kejot kn aku.
bUk: ko xpenah kejot kitaorg tau..
bOk: eh, adalah..tp korang je xnk bgn
bUk: ko jgn nk tipu ea, kitaorg je kejot ko salu tau.ko xpenah skali pn kejot kitaorg..
bOk: okie2x..(bru nk tipu sunat)hehehe

ketika ini, bIk suda pn melayar ke destinasi yg dituju.ZzzzZZZzz

k,babai,,

Tiada ulasan: