*-*

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 28 Oktober 2010

Org Len KATA, sy pn Kata gak..kui2x

mcm2 post yg ditaip oleh mbr2 up*idlm FESBUK  ketika berdepan ngan minggu add drop (tambah tolak) subject tuk sem dpn ni..

mari baca status mereka + komennya :



saya mau add subjek!!!! 

semangat tinggi ni tuk sem dpn;p

:: yesssssss!!! sem depan xde kelas!! ley honeymoon ::.
ayat2x keciwa



‎..SuSaHNya NaK DaFTaR KuRSuS Ni PoN...=((
XpaLa, SeM DePaN DoK RuMaH JaLa..=))

duk umah?ok gak kn2..dpt mkn+tdo+rehat+lepak+dating.hehee


..seperti menunggu jemuran di ampaian kering...ayuyai~

cian kn2..elak jd cam ikan masin yg ngah jemur je;p


lapo mysis...grrrrr~~

smpi mcm ni skali..isy2x


nak tunggu ke tak???tunggu ke tak???mata dah bengkak ni...tapi tak boley2 lagi...adesss..haih~

snggup thn ngantok tuk add subject.super HEBAT!


Ya Allah...permudahkanlah urusanku & rakan2ku ini....kuriniakanlah tahap kesabaran yang tinggi kpd kami...amiiiiiiinnnnn~

bgus2x..ini lah contoh org yg beriman

yes dah dpat add, skali ngan pratikum,
saje la tue, nk sdap kn ati sndr

Dari aku tngu Mysis yang ntah bile2 blh bkk ni..baik aku g kuar jap...sekurgnye tenang sikit hati aku yg sdg mrh membuak-buak terhadap Mysis ni..
hukhuk3x..elak jd hulk je kn2

sem dpn cls edu aje.. nk kasi dpt a++.. xmo add yg lain dh..
sem dpn ambk 1subject je. ok gak kn2..

mysis apache tomcat.
msg dr HEP ni..sumu dpt kn2..mcm har*m!!

DaRi aKu NGaDaP MYSIS Nie n STReSs~BaIK aKu G DaTiNG~hahahah~BuBYe~
bgs2x..dating lg baek..haha..aku nk dating gak tp incik bahgia ku sgt2 jauh dr ku..sob3x

begitu merana n terseksa..sedih..happy..summak

..ngatok..laporrrr...dok depan lep top ni...ase nk make lep top lah plok..nsib baik xnmpak lep top ni mcm kek..hahaha
ini da parah ni..isy2x


yes2...dah siap add dah..hhehheeh

da wat org jeles la tue;p

npe la sistem registr course ni teruk sgt??tension glerr dh ni............................

...................

stress2x

Nak tahu status sy apa skrg ni???
-
-
-
-
-
-





tadaaaa..


aku mengalah...
kwn2x, sila add subject yg anda suka skrg ni!
sy snggup tuk add kursus kwen sahja tuk sem dpn demi kebahgiaan korang...
babai!

inilah status aku..

k babai..
doakan aku dpt add subject ngan jaya nyer..

p/s: tulisan kaler biru: diaorg kata.
       tulisan kaler merah: aku kata

Tiada ulasan: