*-*

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 4 Januari 2012

Terima Kasih...

Satu ayat yang boleh buat semua orang rasa dihargai ialah perkataan  TERIMA KASIH..

oleh itu aku nak bagi ucapan TERIMA KASIH ini buat seseorang..
terima kasih sebab bersabar dengan aku..*aku tatau berapa lagi kau kena sabar dengan aku*
terima kasih sebab selalu memenuhi permintaan aku..*aku nak SKII boleh?*
terima kasih sebab bagi semangat, kritikan membina, kutukan, ejekan yang boleh bagi aku terhibur selain buat aku gelak macam tak ingat dunia..
terima kasih  sebab selalu terpaksa ketawa di hadapan aku walaupun cerita atau reaksi muka aku tak selawak mana pun..
terima kasih sebab buat aku selesa di samping kau..
maka dengan ini aku mendoakan agar kau SIHAT seperti sediakala..get well soon =)
starlight <3

Tiada ulasan: