*-*

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 20 Oktober 2010

Hubungkait Penulisan Belog vs Halia kentang

!3 SEBAB utama mengapa belog ini wujud!

1) keinginan+ kemahuan dri HK. (diri ini yg meronta2 tuk menulis+mempelajari wat belog mcm dak kcik yg mintk jajan + toys kt mak bapak dia. klu xdpt msti hentak2 kaki kn..mcm itu jua la aku, tp tade la hentak2x kaki..cuma ckp nak+nak+mahu+mahu wat belog ini!)




2) terasa diri ini mcm dicabar..msa aku g wat Rose(Rancangan Orientasi Sekolah) ada cikgu yg kira nyer ber jwtn tinggi ckit berbanding cikgu len kt sekolah tue, tnya kat aku pasal belog.ikuti la perbualan kami berdasarkn pe yg aku ingt wktu kejadian tersebut:

Cikgu A : "awk ada belog?"
HK : "tade la cikgu" (muka confident gler)
Cikgu A : "ermmm, sy yg da berusia ni pn, ada belog tau.awk yg muda2 ni tade belog lg..huh!"
HK : "tp sy ada fesbuk cikgu, ok r tue (nk bela dri padahal da malu gler+buat muka tembok cina)"
Cikgu A: "sy pn dah ada pesbuk tue..bkn pe belog tuk kn bgus..awk ley create penulisan awk kt situ+mcm2 lg faedah yg awk dpt dr situ"
HK : "ok, cikgu...nty sy cuba la adakn belog sy tue".(bengang+malu+xtau da nk ckp pe)

sebenarnye aku da ada belog, tp itulah aku just sign up,pastu tade wat pape ...slps kejadian tersebut, aku bertekad + berAZAM nk wat belog ngan btol2x..tp msa xmenginzikan..skrg bru aku dptkn azam tue blk..yeyeaahhh!! cikgu A, lihat la belog sy!!hahahaha....akn dtg ble aku da confrim jd cikgu, aku nk bg homework kt ank murid pkai belog ni..mudah+simple..sumua dihujung jari anda!



3) aku nk perbaiki penulisan aku...aku salu gagal menaip ayat dengan sempurna..bak kata kwn aku, "ko salu bg ayat cam keling r dlm msj, sebaek r aku phm"! ok, fine! aku nk berubah ni...plzz check if i do mistake dlm belog ni..tatau la kenapa aku ada sindrom penyakit kegagalan menaip ayat dengan sempurna+ mudah difahami oleh sumua org..*teringat karangan2x BM yg penah ku wat sebelum ni,msti cikgu BM aku tue tanda+periksa+bg markh smpai kne magrine , ptot r aku xpenah dpt A++*huhu



sbb2x lain:
-nk share cite ngn org lain
- nk isi msa lpang
-nk bg elakkn aku dr ngadap Fesbuk je(HK adalah penagih FB)
-nk bg bil letrik melambong tinggi(kt umah sewa je ley wat coz byr bil rmai2,pe ada hal kn2)
hehehe
- nk bg anak+cucu+cicit aku tahu pasal kehidupan aku yg lepas2x sbb aku mls nk bercerita satu2 nty..


sekian, sy melaporkan..

Tiada ulasan: