*-*

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 25 Oktober 2010

JasaMu di Kenang....

Rasa diri DIHARGAI...

Tarikh xcident Kejadian: 22hb Okt 2010
Masa : 11.30am
Nama majlis: Jamuan Aspirasi Kelab Sahabat Pustaka UPSI

Faktor-faktor aku dijemput ke majlis ini:
aku bekas ahli x-Kelab Sahabat Pustaka UPSI
aku pembuat mknan xsdp tuk kelab ni berniaga pd pesta konvo tuk sem lps..

Sejarah Kemasukan Aku sebagai ahli Kelab Sahabat Pustaka UPSI
kisah nye bermula ngn mbr2 baek aku iaitu zati, sha, meah yg mengajak+ memaksa aku tuk masok + terjerumus ke dlm kelab ni..
mcm2 keja kami wat..
cth: susun buku + tampal2 buku + wat keja amal kt sekolah angkt library upsi + g lwatn ke library U len + meniaga + etc.
hampir setaun lbh bergiat secara aktif baek dlm kelab ni..

akhr nyer, ble sorang2 mbr baek aku resign sbgai ahli kelab, aku pn trut serta sekali tuk me "resign" kn diri ni sebagai ahli kelab sahabat pustaka.(pengaruh rakan sebaya begitu menebal dlm dri ku...grrrr)



Ini lah photo2 sewaktu mjlis berjalan+beroperasi...


Tetamu yg hadir +persembhan nyanyian+penyampaian cenderhati@cendermata


Persembahan tarian LELENG dr Sarawak..
tetamu yg hadir diminta turut serta menari..
cool bkn?

Ahli Rakan pustaka yg lme+baru

gambar kami..mr.president kelab adalah bkn yg berbotak itu.

over lighting la plk..haissyy..

ini lah lokasi kejadiannya

Library Bainun mmg cantik sbb ada byk lampu2 tdo di dlm nyer..ZZZZzzzzzZz

kami yg telah menjadi X-kelab ini..

bersama cik zati yg superduper comel!
rsa cam nk ggt2 je pp dia tue;p

ini lah HK yg memperagakn bju koperat Kelab ini..
(ada kisah disebalik bju koperat yg aku sdng pkai ini..kui2x)
psstt: nmpk cam org pkai bju mengandung kn2? beso bebenor bju nyer ni ke aku ptot ambk size triple S?ermmm



Sebelum pulang, aku bersama mbr2 men tngkap2 gambr lg coz xpuas+rsa mcm NAK2x diambil gambar nyer lg..so tadaaaa!!ini la kami..

beraksi didepan lokasi kejadian

aku menci pic ni sbb muka aku xnmpk dgn jelas+terang

mereka..

lagi mereka

motip aku berdiri tegak: bercita2 tuk jd ketua mafia


last but no least: pic aku bersama kereta antik..



SEKIAN....

p/s: wat warga Kelab Sahbat Pustaka UPSI, terima kasih menjempot kami tuk abiskn mknan korang tue..hehehe


Tiada ulasan: