*-*

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 9 November 2011

Takde MOTIVASI diri, hanya ada MOTIBASI sahaja..

kadang-kadang saya terfikir 'kenapalah diri ini tidak seperti orang lain yang gagah perkasa menyiapkan kerja-kerja sebelum bersuka ria kemudian hari??" kenapa? kenapa? mungkinkah momentum motivasi diri saya semakin pudar hari demi hari? arghhh, terlalu rumit untuk difahami apatah lagi untuk menghuraikannya..*sigh*

semakin banyak kerja tertangguh tetapi tidak tahu mana satu yang harus didahulukan..kahwin atau belajar??isyyy, itu amat merepek sekali..yang pasti kerja-kerja penulisan yang memerlukan idea-idea baru terlampau melambak-lambak sampai tidak tahu mana satu mahu dikerjakan dahulu..*sigh*

iye, sekarang! sekarang! sekarang! 
saya sudah ada sedikit kesedaran untuk meninggalkan motibasi itu..saya mahu mengejar motivasi yang baru selepas dikejutkan dengan kata-kata seorang sahabat yang telah menemani saya sewaktu usia 6tahun lagi..untuk sekeping ijazah, saya perlu buat itu, buat ini demi masa depan..yang pasti sekarang saya perlu belajar tekun-tekun + buat tugasan dengan sebaiknya..mudah-mudahan Allah sentiasa permudahkan jalan saya di dunia ini..