*-*

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 7 November 2011

hadapilah dengan SENYUMAN


hadapi dengan senyuman, semua yang terjadi biar terjadi,
hadapi dengan tenang jiwa, semua kan baik baik saja,
bila ketetapan Tuhan sudah ditetapkan, tetaplah sudah
tak ada yang bisa berubah dan tak akan bisa berubah
relakanlah saja ini bahwa semua yang terbaik
terbaik untuk kita semua, menyerahlah untuk menang
-dewa-
teng's sahabat!

-

perempuan yang banyak MALAS tapi kuat berangan.aptb!
senyum je walaupun banyak kerja xsiap lg.tesis pn tak mula lg bab 1..takpe-takpe, senyum je!



3 ulasan:

Hishyamuddin berkata...

senyum xperlu kata apa2..hehe..
selamat membuat tesis..hehe

Cheno Chenonet berkata...

waa dah stat buat tesis dah diaaa..gudluck cikgu paan! kihkih

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

hishyamuddin: hehehe..tenkiu2x:)

cheno: baru nak mula ni..tq..doakan aku berjaya membuatnya k