*-*

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 21 April 2011

LELAKI TETTTT,,TETT..TETT..

Wahai belog,
aku ingin mengadu nasib kepadamu wahai belog..
mlm ni mlm xbesh ku wahai belog.
wahai belog, tahu kah kau aku sgt xbermaya mlm ni belog.
sbb nya aku xmampu buka botol air mineral yg berisi 5.5Liter tue wahai belog..
pelbagai kaedah + cara telah ku guna kn termasuk panggilan hayat yg len(suoh kawan)
akhrnya, aku telah memusnahkan penutup botol air tue, pastu tambah lg 1 masalah iaitu nk tutup botol besar gabak ni guna apa??arghhhhhhhhhhhhh....tesen2x..
wahai belog, aku ni mmg terlalu manja kn2x.
belog, ko tulun settle kn ley???
bai, aku nk tgk lelaki tet tet tet sbgai ilangkan rsa tesen..
nk tgk lelaki tue SIAPA??

+
+
+
+
+
+
+
+

_
_
+

+
+

+
+

+
+
++
++

+}

++

+
+
+
+
++
+
+



+
+
+
+
_
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
ini dia wajah terbaru pakwe idamanku(tp IB tetap kt hati ini.)..
hehehe..

kalu org tnya aku, ko suka lelaki style apa?
aku suka style seperti yg di atas.
pakai kemeja putih pastu lipat lengan baju smpai paras siku.
pastu pakai belt pastu pkai jeans pe jua kaler..
oh, melting sgt bila nmpk lelaki pkai camni...
kemas + smart + unggul + hensem..
sejuk je ati pas tgk gambo ni..hehhe

6 ulasan:

echasuzrin berkata...

daniel henney kan??? mmg la hensem~

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

yup...wink3x;)

AfiQ berkata...

amboiiii!!! sempat menggatal eyh! hahaha..

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

afiq: eh, ner ada..memandai je yer..dush2x,hehe

qellissa berkata...

Hensem sey pakwe idaman pana...ermmm takkan hari2 pakai kemeja putih je kot nampak ensem? kalau kaler lain2 x nampak kemas, smart, unggul dan hensem ke?

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

hahaha..jgn la pkai ari2x kemeja putih, ley muak tgk..hehehe..sesekali je ley pkai camni..hehehe