*-*

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 13 November 2010

Tiada apa-apa

Topic: Nothing
Time: 3.18am
Date: 13 Nov 2010


Suasana persekitaraan semasa menulis blog ini:


- akak +adk perempuan sedang diulit mimpi antu indah smbil kedengaran bunyi-bunyian dengkur
- Mama + ayah pn da tido..sat lg klu mama wat spotcheck + didapati aku masih xtdo lg, dpt ceramah free la gamaknyer so kne taip lju2 ni.
- adik laki da blk tanjong mlim..aku suka dia tade kt umah sbb tade org lg nk pnggil2 aku byk kali dlm 1 ari..kjap2x, pnggil aku..xsmpai 5minit, pnggil nama aku lg..grrrrr
- along aku xduk kt umah ni.
- pakwe aku da tdo kot selepas berfoya2 kt luo tnpa keizinan aku..grrrr (slh 1 cita-cita aku adalh jd queen, tp aku rsa cam tinggi sgt je impian tue, so aku rendahkn ckit level nyer, jd la queen contrl pd BF, tp pas jdik isteri, aku xnk jd queen cntrl coz derhaka kt suami + xcium bau syurga nty)..ermm, nset aku cas kt luo blik, tatau r dia ada bg msg kt aku ke x..biar la..
- bunyi kipas sedang bergerak laju.fuh! sejuk sey..ntah kulit apa ntah akk+ adk aku ni.kulit biawak tebal kot ..kata nyer panas..


apa yg aku nk cite adalah tade pape..
huhuhu..
ntah tetiba je gatal2 tgn nk menaip.
klu taip aseimen bkn men lembap lg, aku tgk tgn aku ni..
ermm, tade pape la..
da pkul 3.32am ni..
babai..
aku cam dgr mama aku buka pintu blik dia.
k r, daaa

2 ulasan:

Cheno Zainordin berkata...

wey sape pakwe ko sekarang haa paan???
senyap2 berisi ko eh.hahaha
kawen jemput!

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

pakwe aku ialah pkwe ko.
eh2x, tade2x..
aku gurau je..
pakwe aku adalh....
terpksa dirahsiakn.
opkos i jempot u dear,
siap jemput rewang 3hari 3 mlm lg tau